RYCHLÁ POMOC
TECHNICKÁ PODPORA
PODPORA
- V pravém horním rohu našich stránek klikněte na „Zákaznický portál Přihlásit se“
- Ve formuláři Přihlášení pod tlačítkem „Přihlásit“ klikněte na „Neznáte heslo?“
- V druhé polovině formuláře Obnovení hesla vyplňte Váš email a klikněte na „Vyžádat kód“
- Přihlaste se do Vašeho emailu a vyčkejte než dorazí email pro obnovu hesla
- V emailu klikněte na odkaz pro obnovu hesla (případně odkaz zkopírujte do prohlížeče)
- Ve formuláři Změna hesla do obou řádků vyplňte nové heslo a klikněte na „Obnovit heslo“
- Objeví se Vám stránka Přihlášení s informačním oknem u jakého účtu bylo heslo změněno. Do řádku „Přihlašovací jméno“ vyplňte číslo účtu z informačního okna (jedná se o číslo smlouvy nebo variabilní symbol pro platbu za internet) a do řádku „Heslo“ napište heslo, které jste si právě zvolili
- Kliknutím na „Přihlásit“ se přihlásíte do Zákaznického portálu
- Přehled Vašich služeb (Ceny, datum aktivace, Rychlosti, počet přenesených dat)
- Přehled smluvních dokumentů
- Přehled plateb za služby
- Přehled Vašich kontaktních údajů
- Vypněte a zapněte telefon/notebook/počítač a na zařízení si zkontrolujte zapnutou WiFi
- Zkontrolujte zapojení kabelů. Některý z nich může být uvolněný. Nic nepřepojujte!
- Přívodní kabel by měl být zapojen do portu WAN (dle návodu „Jak správně zapojit router?“)
- WiFi router (případně i adaptér antény nebo optického převodníku) vytáhněte na 2 min ze zásuvky, pak vše znovu připojte a 10min počkejte. Nikdy nemačkejte tlačítko RESET! Vymažete veškerá nastavení a router bude nutné znovu nastavit v servisu.
- Za 10min se pokuste přihlásit na internet
- Pokud se po provedení všech kroku nepovedlo přihlásit na internet s žádným zařízením zavolejte nám na tel. 493 31 40 31
Pokud Vám nefunguje internet a zobrazuje se Vám jen stránka s přihlášením do zákaznického portálu ALPHA StylSoft, máte zablokovanou službu. Stává se tak z několika důvodů:
- Prohozené kabely v routeru – Zkontrolujte si kabely dle návodu „Jak správně zapojit router?“.
- Výměna koncového zařízení – V případě výměny WiFi routeru je nutné zaregistrovat nový router u poskytovatele. Volejte na tel. číslo: 493 31 40 31.
- Pozastavení služby z důvodu dlužné částky – Nedoplacenou částku si můžete zkontrolovat po přihlášení do zákaznického portálu nebo na tel. čísle 493 31 40 31
Upomínky na nedoplatky Vám zasíláme e-mailem a SMS. Pokud chcete předejít problémům s nedostupností služby, tak si pravidelně aktualizujte Vaše kontaktní údaje v zákaznickém portálu nebo na telefonu 493 31 40 31.
- Rychlost internetu si můžete změřit na stránce www.speedtest.net. Při měření nesmí nikdo další v domácnosti internet používat. Jinak bude naměřená hodnota nepřesná.
- Rychlost internetu se dá spolehlivě měřit jen na počítači, který je k routeru připojen kabelem. Při měření přes WiFi je rychlost ovlivněna sílou signálu a rušením ostatními WiFi routery v okolí, proto jí nelze považovat za směrodatnou.
- Pokud je Váš tarif rychlejší než 100 Mbit potřebujete „Gigabitový router“ (tj. 1 000 Megabit), abyste mohli využít plnou rychlost internetu, kterou si platíte.
- Reálnou rychlost stahování v MegaBytech/s vypočítáte vydělením rychlosti Vašeho tarifu v Megabitech osmi (8). Příklad: Tarif Fiber Alpha 100 Megabit/8 = 12,5 MegaBytu/s
- Heslo k WiFi u nás nastavených routerů je na štítku zespod routeru.
- Pokud si chcete koupit kabel počítačové sítě, tak se označuje jako UTP nebo ethernetový kabel.
Pokud používáte poštovního klienta, pak zkontrolujte nastavení serverů
příchozí a odchozí pošty, případně ověřte, jestli Vám pošta přichází
nebo odchází přes webové prostředí Vašeho poskytovatele. Dále
zkontrolujte nastavení Vašeho antiviru. Zkuste antivir na chvíli
vypnout, pokud pošta přijde/odejde, je problém ve Vašem antivirovém
programu.
Pokud klienta nepoužíváte, nejspíše je problém u poskytovatele vašeho
emailového účtu (poznáte ho podle adresy za zavináčem např.: @seznam.cz
kontaktujte seznam.cz).
Poštovní klient je aplikace nainstalovaná ve vašem počítači, přes kterou se dostáváte k mailům, např. Outlook Express, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, … Webový přístup k poštovní schránce je pomocí internetového prohlížeče, tedy aplikace, kterou používáte k prohlížení internetových stránek.
Pokud požíváte poštovní účet třetích stran (např. seznam.cz, centrum.cz, gmail.com, …) musíte použít nastavení poskytovatele mailové schránky pro zabezpečený, šifrovaný přenos. Pokud využíváte naši mailovou schránku (jaromeronline.cz), nebo Váš poskytovatel nepodporuje zabezpečený přenos, musíte mít v naší síti nastavený SMTP server na mail2.mdscz.com.
Postupně zkoušejte následující odkazy dokud se Vám neotevře stránka nastavení routeru. http://192.168.1.1, http://192.168.0.1, http://192.168.2.1
Nejčastější přihlášení do routeru je jméno (login): admin a heslo (password): admin nebo nechte kolonku prázdnou bez hesla. Některé routery používají jen heslo a kolonka jméno (login) chybí.
Co mám udělat pro to, abych se vyvaroval nechtěnému roamingu?
- Pokud bydlíte v oblasti hranic, zkontrolujte si, přes jakou síť voláte. V EU můžete volat za stejné ceny jako doma.
- Pokud se nacházíte v oblasti hranic států EU a státu mimo EU, můžete si ve Vašem zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.
- Pokud nechcete v zahraničí využívat data, lze si je vypnout ve vašem telefonu.
Jak je to v zahraničí s Audiotexovými službami a Barevnými linkami?
- Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner sám a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.
Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?
- Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby v danou chvíli využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.
Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?
- Reklamace probíhá standardním způsobem, jako u ostatních služeb.
ROUTER?
- Pokud bydlíte v oblasti hranic, zkontrolujte si, přes jakou síť voláte. V EU můžete volat za stejné ceny jako doma.
- Pokud se nacházíte v oblasti hranic států EU a státu mimo EU, můžete si ve Vašem zařízení manuálně nastavit operátora daného členského státu EU.
- Pokud nechcete v zahraničí využívat data, lze si je vypnout ve vašem telefonu.
Jak je to v zahraničí s Audiotexovými službami a Barevnými linkami?
- Volání na jiná než účastnická čísla je speciálně zpoplatněno. Cenu volání za tyto služby určuje roamingový partner sám a poskytovatel služeb pouze přeúčtovává zákazníkovi cenu, kterou mu roamingový partner sdělí a naúčtuje.
Jaká je v zahraničí kvalita služeb a pokrytí?
- Služby poskytované v zahraničí odpovídají technickým možnostem místního operátora, jehož služby v danou chvíli využíváte. Pro kvalitu služby platí stejné podmínky jako v ČR.
Jaké mám možnosti reklamace roamingových služeb?
- Reklamace probíhá standardním způsobem, jako u ostatních služeb.